Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Nowości z naszego Bloga
Piloty uREMOTE - Nowość od firmy BLEBOX! - Prezentujemy jako jedni z pierwszych

NOWOŚĆ OD BLEBOX! 

Prezentujemy Wam piloty uRemote PRO i Basic jako jedni z pierwszych w Polsce!

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że Blebox poczęstował nas kolejną NOWOŚCIĄ

Już za kilkanaście dni, w stałej sprzedaży, pojawią się bezprzewodowe piloty umożliwiające sterowanie modułami Blebox! 
Jako jedna z pierwszych firm w Polsce mamy zaszczyt zaprezentować Wam, pierwsze, surowe, zdjęcia pilotów oraz ich krótki opis.

Jaka żarówka do lampki biurkowej?

Dobranie lampki biurkowej to bardzo ważny aspekt podczas oświetlania pomieszczenia biurowego czy też dziecięcego. Oświetlenie miejsca pracy, nauki powinno stać się priorytetem. Rodzaj światła wpływa na Nasze samopoczucie oraz możliwość łatwego skupienia się podczas pracy oraz nauki w przypadku dzieci, młodzieży. Najlepszym rodzajem lampek biurkowych to lampki z wymiennym źródłem światła. W przypadku awarii, nie ma konieczności wymiany całego produktu, lecz wystarczy dokupić inna żarówkę led. Wiąże się to z oszczędnością oraz łatwością wymiany.

jaka żarówka do lapmki biurkowej

Regulamin

Regulamin dla zamówień za pośrednictwem sklepu internetowego działającego pod domenami www.incorsklep.pl oraz www.wroled.pl 

 § 1 
Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.incorsklep.pl i www.wroled.pl

§ 2
Właściciel sklepu

1. Sklep internetowy, działający pod adresem internetowym www.incorsklep.pl i www.wroled.pl, prowadzony jest przez firmę
P.H.U „Incor” Konrad Rojda
ul. Brochowska 21/10
52-019 Wrocław
NIP: 899 262 303
REGON: 021377760

 

§ 3
Zasady korzystania ze Sklepu internetowego

1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania z niniejszego Sklepu Internetowego jest rejestracja w jego ramach.

2. Rejestracja jest możliwa poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego udostępnionego na stronie sklepu www.incorsklep.pl i/lub www.wroled.pl.

3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgodny i akceptacja treści Regulaminu oraz podanie wszystkich danych osobowych oznaczonych w formularzu jako pola obowiązkowa.

4. Po dokonaniu rejestracji, klient otrzymuje e-mail z informacjami dot. logowania oraz prośbę o potwierdzenie rejestracji poprzez kliknięcie w link zawarty w wiadomości e-mail. 

§ 4
Procedura zawarcia umowy sprzedaży

1. W celu zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego należy wejść na stronę z wybranym produktem, gdzie istnieje możliwość dodania produktu do koszyka zakupów.

2. W trakcie składania zamówienia (do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam”), klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz zmiany ilości oraz rodzaju wybieranych produktów.

3. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze sklepu, wszystkich wymaganych danych oraz po wyborze produktów, które klient chce zakupić w sklepie internetowym, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.

4. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z P.H.U „Incor” Konrad Rojda Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią regulaminu.

5. Po złożeniu Zamówienia, klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich najważniejszych elementów zamówienia, a w tym informacji podstawowych , danych zamawiającego, danych do wysyłki oraz informację o zamówionych produktach, kosztach transportu, dodatkowych uwagach i innych adnotacjach związanych z zamówieniem.

6. E-mail informacyjny o którym mowa w § 4 pkt. 5 wymaga od klienta potwierdzenia zamówienia poprzez wejście na wskazany link załączony do wiadomości. Dopiero od momentu, kiedy klient otworzy link potwierdzający znajdujący się w wiadomości e-mail, umowa sprzedaży nabiera status aktualny i ważny. 

7. Stan realizacji zamówienia można sprawdzić panelu klienta.

8. Umowę traktuje się za zawartą z momentem potwierdzenia przez klienta zamówienia co następuje po wejściu w link o którym mowa w paragrafie § 4 pkt. 4.6

9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.

 

§ 5
Warunki dostawy

1. Dostawa do klienta zamówionych towarów jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej lub klient zdecydował się na odbiór osobisty w siedzibie firmy Incor (lub w innym wskazanym punkcie przez sprzedającego)
Wyjątkiem są okresowe promocje, które mogą zostać ustanowione przez właściciela sklepu.

2. Koszt dostawy zamówionych produktów lub produktu są wskazywane Klientowi w trakcie składania zamówienia oraz w e-mailach potwierdzających i podsumowujących złożone zamówienie. 

3. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego przez Klienta kuriera lub/i sposobu dostawy oraz gabarytów przesyłki.


4. Produkty zamówione w procesie składania zamówienia są dostarczane na wskazany przez Kupującego adres dostawy za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.

5. Wyboru sposobu dostawy dokonuje Kupujący, wybierając odpowiednie opcje podczas procesu składania zamówienia

6. Dostawy towarów zamawianych za pośrednictwem sklepu internetowego realizowane są na terenie Polski.
Jeśli Kupujący wyraża chęć dostawy poza granicę Polski, należy skontaktować się z obsługą sklepu przed złożeniem zamówienia w celu uzgodnienia warunków dostawy (Ceny oraz terminu dostawy).

7. Sklep www.incorsklep.pl  i/lub www.wroled.pl oferuje towary, które w dużych ilościach (pow. 2 szt) mogą być ponadgabaytowe.
Sklep zastrzega sobie prawo do poinformowania 
Kupującego o konieczności poniesienia dodatkowych kosztów związanych z transportem. 
Termin realizacji w takim wypadku jest liczony od dnia akceptacji przez Kupującego nowych kosztów transportu.
Akceptacja i deklaracja poniesienia dodatkowych kosztów musi być wyrażona pisemnie, za pośrednictwem wiadomości e-mail.

W sytuacji gdy Kupujący nie wyraża chęci poniesienia dodatkowych kosztów związanych z transportem, kupujący może :
- Odebrać towar własnym kurierem z miejsca i w terminie wskazanym przez Sprzedawcę
- Odebrać towar osobiście z miejsca i w terminie wskazanym przez Sprzedawcę
- Zrezygnować z zakupu bez ponoszenia konsekwencji przy czym Kupujący nie będzie rościł praw do ew. odszkodowań i innych form rekompensaty. 
Jeżeli Kupujący nie wyraża dobrej woli wyjaśnienia kwestii dodatkowych kosztów związanych z dostawą zamówionego towaru, Sprzedający ma prawo do rozwiązania umowy sprzedaży w trybie natychmiastowym, bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji prawnych i finansowych względem Kupującego oraz osób trzecich. 
Sprzedający jednocześnie zobowiązuje się do poinformowania Kupującego o tym fakcie. 

§ 6
Ceny i metody płatności

1. Ceny towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie podatki w tym podatek VAT 23%.

2. Kupujący ma możliwość uiszczenia wpłaty za zakupione towary :

a) Przelewem na wskazany rachunek w e-mailu potwierdzającym zamówienie
b) Płatnością w systemie sklepu (jeśli taka jest dostępna)

c) Przy odbiorze przesyłki kurierskiej ( Tylko do wartości zamówienia 5 000 pln/brutto/osoba/adres/odbiorca/zamówienie - zamówienia powyżej tej kwoty muszą być opłacone z góry lub wg. ustaleń klient - sprzedawca ) 
d) Przy osobistym odbierze towaru z siedziby firmy P.H.U Incor Konrad Rojda 


§ 7
Prawo do odstąpienia od umowy

1. Klient sklepu www.incorsklep.pl  i/lub www.wroled.pl, składając zamówienie za pośrednictwem niniejszego sklepu internetowego ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. W przypadku skorzystania z prawa o którym mowa w pkt. 1 niniejszego paragrafu, Kupujący zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną, a www.incorsklep.pl  i/lub www.wroled.pl.

3. P.H.U „Incor” Konrad Rojda, zwraca środki na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zwróconego zamówienia.

4. Sprzedawca, może odmówić realizacji zamówienia Kupującemu (odstąpić od umowy sprzedaży) . 
Powodem odmowy realizacji może być m.in : 

- Brak dostępu do zamówionego towaru lub w wypadku jeśli towar może być wadliwy a sprzedawca nie ma możliwości zaproponowania towaru, który jest wolny od wad. 
- Jeżeli Sprzedawca nie ma możliwości dostarczenia towaru w określonym terminie
- Jeżeli istnieją przesłanki, które mówią, iż Kupujący nie dokona płatności lub odbioru towaru

W takim wypadku Sprzedający jest zobowiązany do poinformowania Kupującego o odstąpieniu od umowy drogą e-mailową lub w formie pisemnej jednak nie później jak do czasu określonego podczas procesu zakupowego terminu dostawy. 

 

§ 8
Niezgodność towaru z zamówieniem

1. W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony bądź nowy.

2. Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek P.H.U Incor Konrad Rojda, który pokrywa związane z tym koszty

3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy produkt w miejsce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, sklep incorsklep.pl zareklamowany towar odsyła na koszt Kupującego.

 

§ 9 
Czas realizacji zamówienia

1. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 14 dni roboczych, licząc od dnia :
a) W przypadku płatności przelewem – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy
b) W przypadku płatności gotówką za pobraniem – od dnia potwierdzenia zamówienia przez kupującego (po wejściu w adres internetowy „link” wysłany przez sklep na adres e-mailowy kupującego. 
c) W przypadku odbioru osobistego – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 
Sprzedawca wcześniej jednak poinformuje Kupującego o gotowości produktów do odbioru za pośrednictwem wiadomości e-mail lub telefonicznie.

2. Czas realizacji określany jest w opisie produktu na stronie sklepu oraz jest on określany w podsumowaniu zamówienia. 

3. Właściciel sklepu internetowego, zastrzega sobie prawo do zmiany określonego terminu dostawy (wydłużenia terminu) o czym poinformuje Kupującego (telefonicznie lub e-mailowo) w ciągu 48h od otrzymania potwierdzenia zawarcia umowy sprzedaży przez Kupującego. 

4. W wypadku o którym mowa w pkt. 3 kupujący może :
- Zrezygnować z zamówienia bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji. 
W takim wypadku, jeśli Kupujący wpłacił środki pieniężne na rachunek sprzedawcy, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu środków w ciągu 3 dni roboczych.
- Akceptacji i przyjęcia nowego terminu określonego przez Sprzedawcę bez roszczenia jakichkolwiek form rekompensaty za zmianę terminu dostawy.  

5. Po otrzymaniu towaru (przesyłki) Kupujący powinien sprawdzić w obecności kuriera (lub innego dostawcy) stan przesyłki.
Jeżeli Kupujący stwierdzi jakiekolwiek uszkodzenia winien sporządzić odpowiedni protokół szkody w obecności przewoźnika na dokumencie, którym dysponuje przewoźnik.
Jeżeli jednak przewoźnik nie dysponuje odpowiednim protokołem, Kupujący zobowiązany jest do sporządzenia odpowiedniej notatki pisemnej, która będzie zawierała:
- Numer przesyłki
- Nazwę firmy spedycyjnej
- Imię i nazwisko osoby dostarczającej
- Datę dostawy oraz miejscowość
- Opis uszkodzeń
- Wyraźny podpis przewoźnika
Działanie to ułatwi ewentualne postępowanie reklamacyjne. 

 

§ 10
Postanowienia końcowe

1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy P.H.U „Incor” Konrad Rojda a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy P.H.U „Incor” Konrad Rojda a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę P.H.U „Incor” Konrad Rojda.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl